خانه / کارآفرینی / کسب مقبولیت اجتماعی

کسب مقبولیت اجتماعی

 

  کسب مقبولیت اجتماعی

یکی از شاخص هایی که خصوصیات فردی را در ایجاد ارتباط با دیگران کارآمد می نماید، توانایی ایجاد مقبولیت دوجانبه در اولین تعامل ارتباطی بین طرفین است.درک منطقی از خصوصیات دیگران موجب ایجاد فضای مثبت می گردد.اولین قدم در این راه  پذیرش افراد به شیوه ای است که ذیلا مطرح می گردد.

-ارزیابی نکردن مردم  با منطق صفر ویک : مردم ساختار های با مبنای صفر و یک و مطلق نیستند.هر فردی واجد نقاط قوت وضعف ، شایستگی ها و کاستی هایی است.

-هریک از افراد برتری هایی نسبت به یکدیگر دارند: هر فردی در موقعیت های مختلف قابلیت ها و برتری هایی نسبت به سایرین دارد و هیچکس بر دیگران برتری مطلق ندارد.

– مردم اگرچه مشابه به نظر می رسنداما با یکدیگر متفاوت هستند: اغلب افراد برای پیشرفت یک فامیل ، لذت از زندگی  و.. اشتراکاتی دارند.اما در عین حال بسیاری از خواست های فردی ممکن است مورد قبول سایرین نباشد.

-مردم شایسته احترام هستند:هیچگاه  عجولانه در مورد دیگران قضاوت نکنیم شاید شرایط یا فضای منفی آنان ناشی از مسائل و مشکلات سخت زندگی آنها باشد.

-همه ما مرگی برابر خواهیم داشت : در پایان زندگی همه افراد با شرایطی یکسان دنیا را ترک می کنند.این بهترین دلیل برای رهایی از غرور است.مرگ بزرگترین برابری  است.

بهترین تاثیر در اولین تعامل با افراد با کمترین هزینه یعنی یک لبخند قابل حصول است.

منبع  :

Guy Kawasaki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

URL Shortener | Poliv Developers | http://goo.gl/od4TiA
QR Code | POLIV.IR

درباره پیمان ذوالفقاریان

مهارت ها • تحقیقات بازار، تحلیل رقبا، موقعیت یابی محصول، ابداع و Executin • کارآفرینی • مشاوردهی در امر مدیریت • استراتژی کسب و کار • برنامه ریزی کسب و کار • برنامهریزی استراتژیک • توسعه تجاری • مدیریت تغییر • توسعه کسب و کار جدید • تحلیل کسب و کار • مدیریت پروژه • مشاور • مدیریت عملیات • مدیریت • پژوهش • بازار یابی • تحقیقات بازار • ارتباطات بازاریابی • مدیریت بازاریابی • استراتژی • برنامه ریزی پروژه • بودجه • تحلیل بازار • شروع یو پی اس • مدیریت رویداد • امور مالی • استراتژی بازاریابی • کسب و کار بین المللی • تحلیل و بررسی • تحلیل رقابتی • مذاکره • فروش بین المللی • ادغام و مالکیتها • مدیریت تیم • توسعه محصول • مدیریت تولید • رهبری تیم • بهبود فرآیند کسب و کار • آموزش • CRM • صلیب کاره رهبری تیم • توسعه سازمانی • مدیریت فروش • ساختمان تیم • هوش تجاری • پیش بینی • مدیریت زنجیره تامین • بازاریابی بین المللیPeyman Zolfagharian - Skills • Market Research, Competitor Analysis, Product Positioning, Devising & Executin • Entrepreneurship • Management Consulting • Business Strategy • Business Planning • Strategic Planning • Business Development • Change Management • New Business Development • Business Analysis • Project Management • Consulting • Operations Management • Management • Research • Marketing • Market Research • Marketing Communications • Marketing Management • Strategy • Project Planning • Budgets • Market Analysis • Start-ups • Event Management • Finance • Marketing Strategy • International Business • Analysis • Competitive Analysis • Negotiation • International Sales • Mergers & Acquisitions • Team Management • Product Development • Product Management • Team Leadership • Business Process Improvement • Training • CRM • Cross-functional Team Leadership • Organizational Development • Sales Management • Team Building • Business Intelligence • Forecasting • Supply Chain Management • International Marketing

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.