خانه / اطلاعات قیمت / قیمت محصولات / صادرات مجدد خوراک دام وطیوروآبزیان

صادرات مجدد خوراک دام وطیوروآبزیان

 

صادرات مجدد خوراک دام وطیوروآبزیان

صادرات مجدد در یک اقتصاد صادراتى از چند جهت روى رشد کلى کشور تأثیر مى‌گذارد. فروش کالا به بازارهای خارجی در شرایطی که با ارزش افزوده همراه باشد ، صادرات موثر نامیده می شود و همه کشورها تلاش می کنند در فرایند جهانی سازی با تکیه بر صادرات موثر و واقعی و مزیت های نسبی ، درآمد صادراتی بدست آورند. توسعه صادرات غیر نفتی، موجب ارزآوری و رفع وابستگی کشورهای نفت خیز از وابستگی به نفت می شود.مدل دیکیست- گراسمن (Dixit- Grossman) از یک اقتصاد صادراتى مجدد نشان مى‌دهد که تجارت آزاد و افزون‌سازى سرمایه با هم سبب افزایش ارزش افزوده کالاهاى قابل تجارتى که بعنوان کالاهاى واسطه‌اى بکار مى‌رود، مى‌گردد. بدلیل نبود منابع ‌اولیه داخلی، رشد صادرات در هر بخش مستلزم افزایش واردات کالاهاى واسطه‌اى و همچنین کالاهاى ساخته شده (نهایى) است. از این‌رو، رشد صادرات سبب افزایش کارآیى تولید و رقابت صادراتى مى‌شود. این منافع از طریق تأثیر بر قیمت‌هاى کالاهاى قابل مبادله و غیر مبادله (مانند کارگر و …) دوباره به بخش داخلى برگشت داده مى‌شود.

صنایع خوراک دام و طیور وآبزیان با دارا بودن مزیت های فناوری ،منابع انسانی متخصص وموقعیت جغرافیایی مناسب امکان استفاده از موقعیت صادرات مجدد را بعنوان یک مزیت نسبی در صنایع ایران ممکن خواهند ساخت. جدول ذیل پیش بینی قیمت محصولات صادراتی یکی از واحدهای تولیدی بصورت درب کارخانه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ می باشد.

 صادرات مجدد
صادرات مجدد
URL Shortener | Poliv Developers | http://poliv.ir/9554
QR Code | POLIV.IR
Product
خوراک دام و طیور وآبزیان
Version
۹۵/۰۲/۱۶
Type
صادرات
Product Author
پارساپژوهش آرین
Reviewed by

on اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۵
Rating
Price
برون‌بری
Summary
صادرات مجدد در یک اقتصاد صادراتى از چند جهت روى رشد کلى کشور تأثیر مى‌گذارد. فروش کالا به بازارهای خارجی در شرایطی که با ارزش افزوده همراه

درباره پیمان ذوالفقاریان

مهارت ها • تحقیقات بازار، تحلیل رقبا، موقعیت یابی محصول، ابداع و Executin • کارآفرینی • مشاوردهی در امر مدیریت • استراتژی کسب و کار • برنامه ریزی کسب و کار • برنامهریزی استراتژیک • توسعه تجاری • مدیریت تغییر • توسعه کسب و کار جدید • تحلیل کسب و کار • مدیریت پروژه • مشاور • مدیریت عملیات • مدیریت • پژوهش • بازار یابی • تحقیقات بازار • ارتباطات بازاریابی • مدیریت بازاریابی • استراتژی • برنامه ریزی پروژه • بودجه • تحلیل بازار • شروع یو پی اس • مدیریت رویداد • امور مالی • استراتژی بازاریابی • کسب و کار بین المللی • تحلیل و بررسی • تحلیل رقابتی • مذاکره • فروش بین المللی • ادغام و مالکیتها • مدیریت تیم • توسعه محصول • مدیریت تولید • رهبری تیم • بهبود فرآیند کسب و کار • آموزش • CRM • صلیب کاره رهبری تیم • توسعه سازمانی • مدیریت فروش • ساختمان تیم • هوش تجاری • پیش بینی • مدیریت زنجیره تامین • بازاریابی بین المللیPeyman Zolfagharian - Skills • Market Research, Competitor Analysis, Product Positioning, Devising & Executin • Entrepreneurship • Management Consulting • Business Strategy • Business Planning • Strategic Planning • Business Development • Change Management • New Business Development • Business Analysis • Project Management • Consulting • Operations Management • Management • Research • Marketing • Market Research • Marketing Communications • Marketing Management • Strategy • Project Planning • Budgets • Market Analysis • Start-ups • Event Management • Finance • Marketing Strategy • International Business • Analysis • Competitive Analysis • Negotiation • International Sales • Mergers & Acquisitions • Team Management • Product Development • Product Management • Team Leadership • Business Process Improvement • Training • CRM • Cross-functional Team Leadership • Organizational Development • Sales Management • Team Building • Business Intelligence • Forecasting • Supply Chain Management • International Marketing

حتما ببینید

استراتژی صادرات مجدد

استراتژی صادرات مجدد

با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی استراتژی صادرات مجدد در حوزه فعالیت صنایع خوراک دام و طیور وآبزیان بعنوان یکی از راهکار های افزایش ظرفیت تولید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.