خانه / اطلاعات مدیریتی / استاندارد / ویژگی های پودر پر

ویژگی های پودر پر

 ویژگی های پودر پر  

ویژگی های پودر پر  (خوراک دام و طیور) در استاندارد شماره سه هزار مورد اشاره واقع می گردد.

پودر پر محصولی است از پرهای تمیز ، سالم و فاسد نشده عاری از سایر مواد حاصله از کشتارگاه طیور که به کمک فشار و بخار آب هیدرولیز شده باشد بدست می‏آید. محصول بدست آمده بایستی عاری از مواد اضافی باشد. لازم به ذکر است که در تهیه پودر پر نباید از مواد تسریع کننده عمل هیدرولیز استفاده کرد.

برای تبدیل پر به پودر عمل هیدرولیز نقش تعیین کننده دارد. این عمل در دیگ پخت دو جداره که در داخل مجهز به به همزن و همچنین دارای دو دریچه یکی در بالا برای ریختن پر به داخل آن و دیگری در زیر به منظور خروج محصول است می‎باشد. معمولا پر در داخل دیگ تحت فشار ۳ اتمسفر در حرارت ۱۵۰ درجه سلسیوس همراه با بخار آب و به مدت نیم ساعت تبدیل به پودر قابل هضم می‏شود که پس از خشک شدن از دریچه زیرین خارج شده و قابل مصرف می‏گردد.

* – ویژگی های فیزیکی :

– رنگ : رنگ پودر بر حسب نحوه تهیه و رنگ پر از نخودی روشن تا قهوه ‏ای روشن متغیر می‏باشد.

 – بو : پودر پر دارای بوی مخصوص به ‏خود است.

 ** ویژگی های شیمیائی :

 پودر پر باید دارای ویژگی های جدول شماره ۱ باشد :

 جدول شماره ۱ –

 

  ردیف           ویژگی ها          درصد وزنی                 روش آزمون
     1  رطوبت   حد اکثر  8   شماره استاندارد ۳۲۱ ایران
     2   پروتئین *  حداقل  78   شماره استاندارد ۴۵۷ ایران
     3  چربی  حداکثر  5 / 4   شماره استاندارد ۴۱۵ ایران
     4  فیبر  حداکثر  2  
     5  خاکستر کل  حداکثر  5 / 3   شماره استاندارد ۳۳۲ ایران
     6  کلسیم   3 / 0   شماره استاندارد ۵۷۱ ایران
     7  فسفر   8 / 0   شماره استاندارد ۵۱۳ ایران
کلمات کلیدی:
ویژگی های پودر پر
ویژگی های پودر پر
ویژگی های پودر پر
منبع:http://www.isiri.gov.ir/portal/home/?65660/
URL Shortener | Poliv Developers | http://poliv.ir/11350
QR Code | POLIV.IR

درباره پیمان ذوالفقاریان

کلید واژه های مورد علاقه موسسه پارساپژوهش آرین: • تحقیقات بازار • مشاوردهی در امر مدیریت • استراتژی کسب و کار • برنامه ریزی کسب و کار • برنامه ریزی استراتژیک • توسعه تجاری • مدیریت تغییر • توسعه کسب و کار جدید • تحلیل کسب و کار • مدیریت پروژه • مشاور • مدیریت عملیات • مدیریت • پژوهش • بازار یابی • تحقیقات بازار • ارتباطات بازاریابی • مدیریت بازاریابی • استراتژی • برنامه ریزی پروژه • بودجه • تحلیل بازار • شروع یو پی اس • مدیریت رویداد • امور مالی • استراتژی بازاریابی • کسب و کار بین المللی • تحلیل و بررسی • تحلیل رقابتی • مذاکره • فروش بین المللی • ادغام و مالکیتها • مدیریت تیم • توسعه محصول • مدیریت تولید • رهبری تیم • بهبود فرآیند کسب و کار • آموزش • CRM • صلیب کاره رهبری تیم • توسعه سازمانی • مدیریت فروش • ساختمان تیم • هوش تجاری • پیش بینی • مدیریت زنجیره تامین • بازاریابی بین المللی Institute Keyword • Market Research, Competitor Analysis, Product Positioning • Entrepreneurship • Management Consulting • Business Strategy • Business Planning • Strategic Planning • Business Development • Change Management • New Business Development • Business Analysis • Project Management • Consulting • Operations Management • Management • Research • Marketing • Market Research • Marketing Communications • Marketing Management • Strategy • Project Planning • Budgets • Market Analysis • Start-ups • Event Management • Finance • Marketing Strategy • International Business • Analysis • Competitive Analysis • Negotiation • International Sales • Mergers & Acquisitions • Team Management • Product Development • Product Management • Team Leadership • Business Process Improvement • Training • CRM • Cross-functional Team Leadership • Organizational Development • Sales Management • Team Building • Business Intelligence • Forecasting • Supply Chain Management • International Marketing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.