خانه / آنالیز بازار / تحلیل بازار محصولات ویژه خوراک دام

تحلیل بازار محصولات ویژه خوراک دام

تحلیل بازار محصولات ویژه خوراک دام

 گزارش مورخ بیست و هشتم جولای سال ۲۰۱۷ ، شبکه بین المللی بازار ، درخصوص تحلیل بازار محصولات ویژه خوراک دام     بر اساس انواع محصولات (طعم دهنده؛ اسیدی فایر، مینرال،ویتامین وآنتی اکسیدان)   که در بخش های تغذیه انواع دام ، طیور ، آبزیان و خوک بصورت خشک یا مایع کاربرد دارد، نشان دهنده این است که پیش بینی رشد مرکب متوسط سالانه(CAGR)  این بازار از سال ۲۰۱۶ تا سال ۲۰۲۲ معادل۵.۴۳ درصد خواهد بود ،  پیش بینی می گردد حجم بازار محصولات فوق در سال ۲۰۲۲ به رقمی معادل۱۱.۲ میلیارد دلار آمریکا بالغ گردد.

بر اساس این گزارش بزرگترین رشد سهم بازار در دوره مورد پیش بینی این گزارش مربوط به منطقه آسیا-پاسیفیک  خواهد بود .در سال های مورد اشاره در این تحقیق  بزرگترین رشد سهم بازار مربوط به بخش اسیدی فایر خواهد بود.فاکتور مهم موثر برتوسعه این بخش از بازار افزایش تقاضا برای محصولات دامی خواهد بود ، در همین مدت محصولات مایع از رشد مصرف بالاتری برخوردار است.در حال حاضر بخش تولیدگوشت (افزایش بهره وری و کیفیت) از مهم ترین بازار های مصرف این محصولات است.

شرکت های کلیدی فعال در این حوزه بر اساس این گزارش به شرح ذیل ارزیابی می گردد.

  • BASF SE (Germany)
  • Evonik Industries (Germany)
  • Novozymes A/S (Denmark)
  • Nutreco N.V. (Netherlands)
  • Alltech Inc. (U.S.)
URL Shortener | Poliv Developers | http://poliv.ir/11606
QR Code | POLIV.IR

درباره پیمان ذوالفقاریان

کلید واژه های مورد علاقه موسسه پارساپژوهش آرین: • تحقیقات بازار • مشاوردهی در امر مدیریت • استراتژی کسب و کار • برنامه ریزی کسب و کار • برنامه ریزی استراتژیک • توسعه تجاری • مدیریت تغییر • توسعه کسب و کار جدید • تحلیل کسب و کار • مدیریت پروژه • مشاور • مدیریت عملیات • مدیریت • پژوهش • بازار یابی • تحقیقات بازار • ارتباطات بازاریابی • مدیریت بازاریابی • استراتژی • برنامه ریزی پروژه • بودجه • تحلیل بازار • شروع یو پی اس • مدیریت رویداد • امور مالی • استراتژی بازاریابی • کسب و کار بین المللی • تحلیل و بررسی • تحلیل رقابتی • مذاکره • فروش بین المللی • ادغام و مالکیتها • مدیریت تیم • توسعه محصول • مدیریت تولید • رهبری تیم • بهبود فرآیند کسب و کار • آموزش • CRM • صلیب کاره رهبری تیم • توسعه سازمانی • مدیریت فروش • ساختمان تیم • هوش تجاری • پیش بینی • مدیریت زنجیره تامین • بازاریابی بین المللی Institute Keyword • Market Research, Competitor Analysis, Product Positioning • Entrepreneurship • Management Consulting • Business Strategy • Business Planning • Strategic Planning • Business Development • Change Management • New Business Development • Business Analysis • Project Management • Consulting • Operations Management • Management • Research • Marketing • Market Research • Marketing Communications • Marketing Management • Strategy • Project Planning • Budgets • Market Analysis • Start-ups • Event Management • Finance • Marketing Strategy • International Business • Analysis • Competitive Analysis • Negotiation • International Sales • Mergers & Acquisitions • Team Management • Product Development • Product Management • Team Leadership • Business Process Improvement • Training • CRM • Cross-functional Team Leadership • Organizational Development • Sales Management • Team Building • Business Intelligence • Forecasting • Supply Chain Management • International Marketing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.