خانه / اخبار / تحلیل روابط تجاری کانادا،خاورمیانه و آفریقا

تحلیل روابط تجاری کانادا،خاورمیانه و آفریقا

تحلیل روابط تجاری کانادا،خاورمیانه و آفریقا

 گزارش ماه فوریه سال ۲۰۱۷ ، مراجع آماری کشور کانادا ، درخصوص تحلیل روابط تجاری کانادا،خاورمیانه و آفریقا در بخش انواع محصولا غذایی و آبزیان  که از مبدا کانادا به مقاصد کشور های خاور میانه و آفریقا صادر شده، نشان دهنده این است که رشد این بازار از سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۷ معادل۱۰۰ درصد بوده است ،  حجم صادرات محصولات فوق در سال ۲۰۱۵ به رقمی معادل۳.۸ میلیارد دلار آمریکا بالغ گردد.مجموع تجارت دوجانبه در سال ۲۰۱۵ به رقم ۴.۸ میلیارد دلار بالغ گردید.

بر اساس این گزارش سهم بازار در دوره مورد پیش بینی این گزارش مربوط به منطقه خاورمیانه -آفریقا شامل دومین بلوک پر جمعیت جهان با جمعیتی بالغ بر ۱.۴ میلیارد نفر بوده است .در سال های مورد اشاره در این تحقیق  بزرگترین رشد سهم بازار مربوط به کشور های الجزایر ، مراکش ، عربستان سعودی ، آفریقای جنوبی ، امارات متحده و اردن  می گردد.  فاکتور مهم توسعه این بخش از بازار تقاضا برای محصولات غذایی و آبزیان است.

سازمان های اقتصادی  مانند carrerfour ، Walmart ، Tesco،Mark &Spencer ،  Auchan  و غیره را می توان از سازمان های نقش آفرین در این حوزه تجاری قلمداد نمود.

کلمات کلیدی :
الجزایر
مراکش
عربستان سعودی
 آفریقای جنوبی
امارات متحده
URL Shortener | Poliv Developers | http://poliv.ir/11672
QR Code | POLIV.IR

درباره پیمان ذوالفقاریان

کلید واژه های مورد علاقه موسسه پارساپژوهش آرین: • تحقیقات بازار • مشاوردهی در امر مدیریت • استراتژی کسب و کار • برنامه ریزی کسب و کار • برنامه ریزی استراتژیک • توسعه تجاری • مدیریت تغییر • توسعه کسب و کار جدید • تحلیل کسب و کار • مدیریت پروژه • مشاور • مدیریت عملیات • مدیریت • پژوهش • بازار یابی • تحقیقات بازار • ارتباطات بازاریابی • مدیریت بازاریابی • استراتژی • برنامه ریزی پروژه • بودجه • تحلیل بازار • شروع یو پی اس • مدیریت رویداد • امور مالی • استراتژی بازاریابی • کسب و کار بین المللی • تحلیل و بررسی • تحلیل رقابتی • مذاکره • فروش بین المللی • ادغام و مالکیتها • مدیریت تیم • توسعه محصول • مدیریت تولید • رهبری تیم • بهبود فرآیند کسب و کار • آموزش • CRM • صلیب کاره رهبری تیم • توسعه سازمانی • مدیریت فروش • ساختمان تیم • هوش تجاری • پیش بینی • مدیریت زنجیره تامین • بازاریابی بین المللی Institute Keyword • Market Research, Competitor Analysis, Product Positioning • Entrepreneurship • Management Consulting • Business Strategy • Business Planning • Strategic Planning • Business Development • Change Management • New Business Development • Business Analysis • Project Management • Consulting • Operations Management • Management • Research • Marketing • Market Research • Marketing Communications • Marketing Management • Strategy • Project Planning • Budgets • Market Analysis • Start-ups • Event Management • Finance • Marketing Strategy • International Business • Analysis • Competitive Analysis • Negotiation • International Sales • Mergers & Acquisitions • Team Management • Product Development • Product Management • Team Leadership • Business Process Improvement • Training • CRM • Cross-functional Team Leadership • Organizational Development • Sales Management • Team Building • Business Intelligence • Forecasting • Supply Chain Management • International Marketing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.