خانه / اخبار ویژه / افزودنی های تغذیه دام چین

افزودنی های تغذیه دام چین

 افزودنی های تغذیه دام چین

 روش‌های علمی در تغذیه دام (دام و طیور وآبزیان )و استفاده از روش‌های جدید در تولید مواد اولیه و خوراک ، سبب افزایش هرچه بیشتر بازدهی و کاهش هزینه‌های تولید شده است. امروزه   افزایش تولید غذای کافی برای انسان که از نظر کیفیت، سالم‌بودن و قیمت دارای مزیت نسبی باشد از اهمیت برخوردار است و بعلاوه، تولید بافرآیندی که کمترین صدمات محیط زیستی را همراه داشته باشد ،از اهداف و اولویت های اصلی تولید کنندگان است. علاوه بر این برخلاف روند سال‌های گذشته، صرفا  بکارگیری شیوه های کمی برای دست یابی  به تولید بیشتر در صنعت دام و طیور وآبزیان امکان پذیر نیست  و کیفیت  آنچه که برای تغذیه انسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و میزان تاثیر روند تولید آن بر محیط زیست جزو اولویت‌های اصلی تولید قرار گرفته‌اند.با منع استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها و سایر ترکیبات شیمیایی، از حدود دو دهه گذشته، تحقیقات بسیار گسترده‌ای صورت گرفته است تا بتوان خلاء بوجود آمده از منع استفاده از ترکیبات قبلی را پر کرد. در این رابطه تعدادی ترکیبات جدید و اکثراً با منشاء گیاهی تولید ودر دسترس صنعت دام و طیور وآبزیان قرار گرفته‌اند که بطور کلی بنام افزودنی های تغذیه دام جدید نامگذاری شده‌اند. این ترکیبات هم‌اکنون بصورت گسترده‌ای در صنعت خوراک دام و طیور وآبزیان و بویژه در کشورهایی که منع کامل استفاده از ترکیبات قبلی باجراء در آمده است مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بررسی بازار افزودنی های تغذیه دام در کشور چین نشان دهنده این است که از سال ۲۰۰۸ تا سال ۲۰۱۴ تولید انواع آمینو اسید ، ویتامین ، و مینرال های مرتبط با تغذیه دام درکشور چین بترتیب ۴۵۲.۴ % ،۷۲.۳ % ،۲۲۷.۸% رشد تولید را تجربه نموده است.آمینو اسید ها با هدف مصارف داخلی و صادراتی از رشد تولید بیشتری برخوردار بوده اند.

چین
چین

URL Shortener | Poliv Developers | Generating...
QR Code | POLIV.IR

درباره پیمان ذوالفقاریان

کلید واژه های مورد علاقه موسسه پارساپژوهش آرین: • تحقیقات بازار • مشاوردهی در امر مدیریت • استراتژی کسب و کار • برنامه ریزی کسب و کار • برنامه ریزی استراتژیک • توسعه تجاری • مدیریت تغییر • توسعه کسب و کار جدید • تحلیل کسب و کار • مدیریت پروژه • مشاور • مدیریت عملیات • مدیریت • پژوهش • بازار یابی • تحقیقات بازار • ارتباطات بازاریابی • مدیریت بازاریابی • استراتژی • برنامه ریزی پروژه • بودجه • تحلیل بازار • شروع یو پی اس • مدیریت رویداد • امور مالی • استراتژی بازاریابی • کسب و کار بین المللی • تحلیل و بررسی • تحلیل رقابتی • مذاکره • فروش بین المللی • ادغام و مالکیتها • مدیریت تیم • توسعه محصول • مدیریت تولید • رهبری تیم • بهبود فرآیند کسب و کار • آموزش • CRM • صلیب کاره رهبری تیم • توسعه سازمانی • مدیریت فروش • ساختمان تیم • هوش تجاری • پیش بینی • مدیریت زنجیره تامین • بازاریابی بین المللی Institute Keyword • Market Research, Competitor Analysis, Product Positioning • Entrepreneurship • Management Consulting • Business Strategy • Business Planning • Strategic Planning • Business Development • Change Management • New Business Development • Business Analysis • Project Management • Consulting • Operations Management • Management • Research • Marketing • Market Research • Marketing Communications • Marketing Management • Strategy • Project Planning • Budgets • Market Analysis • Start-ups • Event Management • Finance • Marketing Strategy • International Business • Analysis • Competitive Analysis • Negotiation • International Sales • Mergers & Acquisitions • Team Management • Product Development • Product Management • Team Leadership • Business Process Improvement • Training • CRM • Cross-functional Team Leadership • Organizational Development • Sales Management • Team Building • Business Intelligence • Forecasting • Supply Chain Management • International Marketing

حتما ببینید

ثبات نرخ در بازار مواد اولیه

ثبات هفتگی در بازار مواد اولیه در تاریخ منتهی به بیستم مرداد ماه حاکی از استمرار ثبات در قیمت مواد اولیه طی روز های کاری هفته قبل است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.