خانه / اخبار / افزودنی های خوراک آبزیان

افزودنی های خوراک آبزیان

افزودنی های خوراک آبزیان

بر اساس گزارش سوم فوریه سال ۲۰۱۶ شبکه اطلاع رسانی  AllAboutFeed  محققین حوزه آبزیان آزمایشاتی را آغاز کردند که هدف آن تولید و عرضه افزودنی های خوراک آبزیان برای بهبود عملکرد و  ارزش غذایی ماهی تیلاپیا است.

 در سالهای گذشته با پیشرفت صنعت آبزی پروری در نقاط مختلف ،  گونه های جدید  با توجه به مزایای آنها مانند رشد سریع، مقاومت به انواع بیماریها، هزینه کمتر پرورش و دیگر مزایای اقتصادی به چرخه پرورش صنعتی وارد شده اند. در قسمت تکثیر و پرورش ماهیان، یکی از گونه های مناسب و سریع الرشد، ماهی تیلاپیا می باشد که در حال حاضر تکثیر و پرورش آن به سرعت در حال فراگیر شدن در دنیا می باشد.اولین ملت هایی که به پرورش ماهی دست زدند چینی ها و مصری ها بودند اولین نوشتار در زمینه پرورش ماهی ، کتابی است که در حدود ۲۵۰۰ سال قبل در چین نگارش شده است و مصری ها نیز از حدود ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح (ع) ماهی تیلاپیا را در استخرهای خاکی پرورش می دادند.
شرکت Aqua LINC که توسط سازمان همکاری و توسعه اقتصادی فدرال آلمان ایجاد شده در حال برنامه ریزی برای افزایش مواد تغذیه ای در دسترس در کشور های بنگلادش و مصر است.این پروژه متمرکز بر افزایش سودآوری پرورش آبزیان بموازات حفظ قیمت مناسب برای محصولات پروتئینی مصرفی است.ارزش غذایی بیشتر محصولات پروتئینی از جمله وجود مواد ضروری مورد نیاز مانند امگا ۳ کمک قابل توجهی در جهت حفظ سلامتی مصرف کنندگان فقیر جوامع فوق است.

یکی از اهداف این پروژه تولید ماهی تیلاپیا در اندازه های کوچکتر و در چرخه های زمانی کوتاه پرورشی است که امکان عرضه محصولاتی با کیفیت مناسب تر و قیمت پایین تر را فراهم نماید.این پروژه بر افزایش کیفیت آبزیان تولیدی تاکید فراوانی دارد.

منبع:AllAbout Feed-تاریخ سوم فوریه
URL Shortener | Poliv Developers | http://poliv.ir/9113
QR Code | POLIV.IR

درباره پیمان ذوالفقاریان

کلید واژه های مورد علاقه موسسه پارساپژوهش آرین: • تحقیقات بازار • مشاوردهی در امر مدیریت • استراتژی کسب و کار • برنامه ریزی کسب و کار • برنامه ریزی استراتژیک • توسعه تجاری • مدیریت تغییر • توسعه کسب و کار جدید • تحلیل کسب و کار • مدیریت پروژه • مشاور • مدیریت عملیات • مدیریت • پژوهش • بازار یابی • تحقیقات بازار • ارتباطات بازاریابی • مدیریت بازاریابی • استراتژی • برنامه ریزی پروژه • بودجه • تحلیل بازار • شروع یو پی اس • مدیریت رویداد • امور مالی • استراتژی بازاریابی • کسب و کار بین المللی • تحلیل و بررسی • تحلیل رقابتی • مذاکره • فروش بین المللی • ادغام و مالکیتها • مدیریت تیم • توسعه محصول • مدیریت تولید • رهبری تیم • بهبود فرآیند کسب و کار • آموزش • CRM • صلیب کاره رهبری تیم • توسعه سازمانی • مدیریت فروش • ساختمان تیم • هوش تجاری • پیش بینی • مدیریت زنجیره تامین • بازاریابی بین المللی Institute Keyword • Market Research, Competitor Analysis, Product Positioning • Entrepreneurship • Management Consulting • Business Strategy • Business Planning • Strategic Planning • Business Development • Change Management • New Business Development • Business Analysis • Project Management • Consulting • Operations Management • Management • Research • Marketing • Market Research • Marketing Communications • Marketing Management • Strategy • Project Planning • Budgets • Market Analysis • Start-ups • Event Management • Finance • Marketing Strategy • International Business • Analysis • Competitive Analysis • Negotiation • International Sales • Mergers & Acquisitions • Team Management • Product Development • Product Management • Team Leadership • Business Process Improvement • Training • CRM • Cross-functional Team Leadership • Organizational Development • Sales Management • Team Building • Business Intelligence • Forecasting • Supply Chain Management • International Marketing

حتما ببینید

تحلیل بازار بذر گیاهان علوفه ای

تحلیل بازار بذر گیاهان علوفه ای

گزارش مورخ بیستم ژوئن سال 2017 ، شبکه بین المللی بازار ، درخصوص تحلیل بازار بذر گیاهان علوفه ای بر اساس انواع (یونجه،شبدر،ری گراس،کاسنی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.